Mamy 2013 rok i od początku internetu minęło już sporo czasu. Wiele z podstawowych usług dostępnych za pomocą sieci internet ewoluowało i często poprzez to rozszerzyło swoje zastosowanie. W tym krótkim tekście chciałbym pochylić się nad zagadnieniem mailingu i jego zastosowaniami.
E-Mailing
Maile same w sobie miały za zadanie ułatwić komunikację między poszczególnymi ludźmi. Czyli zostały stworzone tak by były nośnikiem informacji, na początek to był zwykły tekst. A jednak mimo że to tylko tekst, siła e-maila cały czas rośnie. Jest to obecnie najszybszy i zarazem najłatwiejszy sposób na przekazanie informacji wielu osobom jednocześnie.
Tworząc jedną treściwą wiadomość możesz ją rozesłać wielokrotnie do ludzi z całego świata. A informacja dziś rządzi światem. Jeśli masz możliwość dowiedzieć się o czym jako pierwszy, możesz wykorzystać te informacje do własnych celów i wzbogacić się. Bo przecież o to nam wszystkim dziś chodzi. Świat który nas otacza zmusza każdego z nas do codziennej pracy aby zarobić trochę pieniędzy byśmy mogli przeżyć i opłacić rachunki. Dlatego w biznesie należy zawsze pamiętać o e-mailingu aby wspierać swój marketing. Każda reklama to zwiększanie świadomości klienta o marce i produkcie, a każdy biznesmen zna podstawową zasadę, im więcej osób o Tobie usłyszy tym większy procent z nich coś kupi.
Poniżej przedstawiam podział na trzy rodzaje mailingów jakie prowadzi moja firma marketingowa.
Ta usługa to typowa reklama. Mailing jest rozsyłany do wszystkich użytkowników zapisanych do bazy newslettera. Usługa dotyczy pojedynczej wysyłki. Gdy reklama trafi do odbiorców możemy jedynie obserwować ile osób zareaguje na treść i skorzysta z linków zawartych w treści. Jest to typowa usługa dla witryn i eSklepów które chcą pokazać swój asortyment potencjalnym klientom.
Usługa pod tytułem mailing gwarantowany to rozszerzenie mailingu reklamowego tylko posiada dodatkowo ilość gwarantowanych odwiedzin. Usługa odrobinę droższa ale posiada dodatkowe zalety. Gdy mailing zostanie rozesłany a ilość osób które odwiedzą reklamowaną witrynę nie przekroczy ustalonego poziomu, usługa jest powtarzana aż zostanie wypełniony limit gwarancji. Dzięki temu internauci mogą nawet dwa razy zostać poinformowani o Twojej witrynie, a jednocześnie wykupujesz ustaloną ilość odwiedzin. Mailing gwarantowany to usługa która również buduje statystyki odwiedzin witryny a to zwiększa szanse na pozyskanie reklamodawców lub kontrahentów.
To usługa specjalistyczna, mailing SEO jest nietypowy i nie każdy może taką usługę świadczyć, oprócz mojej firmy jest tylko jedna która może się pochwalić identycznym systemem. Mimo to to właśnie Ads-Center.NET jest prekursorem w tej technologi. Jako pierwszy eksploatowaliśmy usługę mailingu SEO na skalę masową oraz rozbudowaliśmy ją o wejścia sponsorowane SEO. Usługa polega na rozesłaniu maila do wyselekcjonowanej grupy internautów współpracujących z moją agencją marketingową. Internauci po otrzymaniu adresu strony którą reklamujemy, wchodzą na nią i wykonują określoną liczbę dodatkowych kliknięć w linki w menu witryny. Dzięki temu systemy monitoringu internetu należące do ALEXA i Google widzą że internauta nie tylko wszedł na stronę ale również po niej podróżował przechodząc ze strony na stronę. To powoduje brak wzrostu współczynnika odrzuceń z takiej usługi i pozytywnie wpływa na wyniki pozycji w wyszukiwarkach.