Dodano: 2010-12-12

Nowy projekt ukończony i zintegrowany z FaceBook

Najnowszy projekt który jest kontynuacją ekspansji tematycznej mojej agencji marketingowej celuje w dość interesujący target. Najnowszy projekt kierowany jest do osób które lubią oglądać filmy i seriale czyli do praktycznie całej naszej społeczności. Dodatkowym atutem portalu jest fakt że w czasie kryzysu ekonomicznego tylko sektor reklamy kinowej i telewizyjnej stale rósł.

Najnowszy projekt który właśnie jest na ukończeniu został starannie zaprojektowany i przygotowany pod odpowiedni target. Podczas obierania kierunku pod uwagę brane były różne informacje. Oczywiście nie zdradzę wszystkich elementów budowania strategii oraz obierania targetu. Ale na potrzeby artykułu mogę wyjawić niektóre elementy które były brane pod uwagę.


Obieranie targetu.

Obecnie czyli w czasach kryzysu ekonomicznego możemy obserwować i porównywać z poprzednimi podobnymi wydarzeniami obecne zachowanie się rynku. Z licznych badań wynika że najlepiej ma się obecnie reklama w kinie i internecie. Jednak nie samą odpornością na zawirowania rynku witryna żyje. Omawiana tematyka jednak ma dość sporą ilość fanów. Na niektórych portalach w godzinach szczytu można zaobserwować do 9000 unikalnych odwiedzających. To daje bardzo duże pole manewru w przypadku przebicia się przez już dość silnie obsadzony rynek.


Pierwsza wersja nie zdaje już egzaminu.

Obecna odsłona portalu jest kontynuacją już istniejącego od kilku miesięcy innej platformy służącej jedynie do streamingu strumienia video od dostawcy usługi. Po krótkim rozeznaniu rynku okazało się że początkowa wersja nie jest już wystarczająca. Dlatego zdecydowałem się na rozbudowę portalu i dołączenie kolejnej domeny budując w ten sposób połączenie miedzy dwiema domenami oferujących usługi uzupełniające się wzajemnie. W między czasie doszło do decyzji o integracji nowego serwisu z FaceBook w celu ułatwienia użytkownikom obu portali poruszanie się między nimi bez konieczności każdorazowego wpisywania danych do logowania.


Dalsze losy projektu ?

To jak na razie końcowa wersja. Jak na razie zostały wykorzystane wszystkie dostępne możliwości techniczne oraz pomysły społecznościowe. Dlatego poza popularyzacją oraz walką o rynek raczej chwilowo nie będzie już zmian w obecnym technicznym kształcie portalu.

wróć

Nasza firma Ads-Center.NET istnieje od 2006- r.
Prawa do treści oraz grafik zastrzeżone dla właściciela lub podmiotów których są własnością. Kopiowanie treści z Ads-Center.NET , subdomen oraz podstron surowo zabronione, wszelie prawa majątkowe są zastrzeżone.