Dziś 27 września mam przyjemność obwieścić że właśnie zakończono pierwszą falę testów na mechanizmie wielokliku który był opracowywany i testowany przez kilka ostatnich miesięcy. Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania Ads-Center.NET uzyskało miano lidera innowacyjności w sektorze GPTR internetu.
W dzisiejszym dniu to jest dwudziesty siódmy września dwa tysiące dziesiątego roku mam zaszczyt poinformować że jako pierwsi na świecie w sektorze rynku GPTR udało nam się rozszerzyć podstawowe elementy skryptu CashCrusaider na którym opiera się aż sześć z naszych witryn. Rozszerzenie polega na możliwości wymuszenia na użytkowniku dodatkowego kliknięcia w któryś z elementów witryny. Element musi być linkiem i prowadzić do podstrony witryny. Po pełnym załadowaniu kolejnej podstrony i wypełnieniu warunku ilości kliknięć użytkownik dopiero otrzymuje premię. Tak zwane jałowe klikanie w elementy nie będące linkiem na stronie będą ignorowane. Jest to zaawansowana technologia nad którą pracowała cała grupa uczelni informatycznej. Cały mechanizm opiera się o bezinwazyjną (chodzi o stronę klienta) metodę interpretacji zdarzeń do których doszło podczas odwiedzin. Owszem przyznaję samą podobną metodę opracował już ktoś inny dawno temu jednak polegała ona na instalowaniu w stronie klienta dodatkowego kodu JavaScript który interpretował zdarzenia podczas odwiedzin. Metoda opracowana przez pracowników Internetowej Agencji Marketingowej Ads-Center NET opiera się o język PHP i nie wymaga dodatkowej ingerencji w strukturę kodu witryny klienta. Ta właśnie cecha mówi o indywidualności naszego rozwiązania. Dzięki temu usługa będzie dostępna dla odbiorców masowych.
Pierwsze testy za nami.
Pierwsze testy dowiodły że zastosowanie metody powoduje zmniejszenie ilości odrzuceń o 50%. Jest to fantastyczna wiadomość dla wszystkich tych osób które chcą zdobywać dodatkowe wejścia za pomocą mailingów gwarantowanych jednak do tej pory obawiali się podwyższenia wskaźnika odrzuceń co źle jest widziane przez reklamodawców. Kolejne testy oraz modyfikacje będą miały na celu kolejne obniżenie współczynnika odrzuceń strony wejściowej, jednak może to być bardzo trudne. Wszystko zależy od zewnętrznego czynnika czyli odbiorcy maila. Wiadomo że w mailingach gwarantowanych najczęściej występuje również wynagrodzenie użytkownika za wykonane zadanie jednak zawsze może się zdążyć że akurat ta reklama nie przypadła któremuś z użytkowników do gustu co zaowocuje zamknięciem strony a to zostanie zapisane jako odrzucenie.
Które elementy sekcje zostały poddane modyfikacji ?
Aby osiągnąć zamierzony efekt w początkowym etapie poddaliśmy modyfikacji jedynie sekcję płatnych i punktowych maili. Jednak od razu powstała myśl o wykorzystaniu potencjału który drzemie w sekcji PTC. Po ponownym przebudowaniu skryptu logicznego można było to rozwiązanie zamontować do obu sekcji.
Gdzie można zobaczyć działanie skryptu rozszerzającego ?
Rozszerzenie zostało zamontowane we wszystkich naszych serwisach opartych na skrypcie CashCrusaider w skrócie zwanym CC. Jednak na dzień dzisiejszy po pierwszych testach masowych czyli na żywca, skrypt funkcjonuje w serwisie Dolarek.com . Obecnie tylko w tam korzystamy z tego rozszerzenia, do momentu zakończenia kolejnej części testów i przeliczania danych które zostały w ten sposób uzyskane.
Czy i gdzie można kupić rozszerzenie ?
Ads-Center.NET nie prowadzi w obecnym czasie (27.09.2010) dystrybucji skryptu ani nikomu nie ujawnia zawartości plików zmodyfikowanych do prawidłowego działania witryny. Metoda jest jeszcze w głębokiej fazie testów i nie nadaje się do sprzedaży jako komercyjne rozszerzenie.