Program Partnerski na Wiarygodna Firma PL doczekał się nowych kreacji. Działania marketingowe wraz z zmianami w otoczeniu naszej firmy wymusiły zmiany w grafikach reklamowych jednego z projektów.
Zmiany w otoczeniu
Jako że Wiarygodna Firma PL zmieniła firmy z którymi współpracowała do tej pory, ulec zmianie musiały również grafiki reklamowe. Dlatego wprowadziliśmy całkowite odnowienie grafik dostępnych dla wszystkich partnerów naszego projektu. Wraz z rozwojem sposobów marketingowych, w celu dotrzymywaniu nowym trendom kroku, wprowadziliśmy również nowe metody reklamy. Od teraz partnerzy mają dostęp do całej gamy narzędzi które poprawią ich wyniki w sprzedaży naszych usług.
Nowe banery
Podstawową metodą pozyskiwania nowych kontrahentów dla projektu Wiarygodna Firma PL nadal pozostaje baner reklamowy. Wyświetlać banery można na wszystkich stronach spełniających warunki Polskiego prawa. Banery reklamowe mają to do siebie że grafiką trafiają głębiej do podświadomości potencjalnego kontrahenta niż zwykły tekst. Tekst w tej formie reklamy jest informacją uzupełniającą. Wielokrotne wyświetlanie banera reklamowego na różnych stronach prowadzi do oswojenia się z marką. W efekcie działa to tak że gdy potencjalny klient będzie chciał skorzystać z jakiejś usługi, będzie wiedział gdzie się zwrócić. Do dyspozycji partnerów oddaliśmy jedną kreację w trzech odsłonach rozmiar-owych.
Dodatkowe możliwości
Jako nowość, wprowadziliśmy kreację do mailingów reklamowych. Kreacja jest w tym samym tonie co zamieszczona na banerach reklamowych. Dzięki temu tworzą spójny obraz jednej kampanii reklamowej. Opracowując zmiany w programie partnerskim, dokonaliśmy również modyfikacji strony wejścia. Od teraz wszyscy poleceni potencjalni kontrahenci którzy skorzystają z banera reklamowego lub kreacji mailingowej, trafią na specjalnie przygotowaną podstronę zwaną landting page. Kreacja podstrony jest tak skonstruowana aby była spójna z pozostałymi materiałami marketingowymi. Również jest tak zaprojektowana aby nie odwracała uwagi kontrahenta tylko szybko zebrała dane potrzebne do sprawdzenia czy firma może dostać certyfikat Wiarygodna Firma PL.
Strona projektu Certyfikat Wiarygodna Firma PL
Wprowadzone zmiany mają na celu poprawienie konwersji wszystkich wejść z wyświetlanych reklam. Dotyczy to również mailingów reklamowych wysłanych na skrzynki odbiorcze potencjalnych klientów. Spójna kampania reklamowa pod względem grafiki i przekazu została tak zaprojektowana aby wzbudzała zainteresowanie oraz informowała o darmowej możliwości sprawdzenia czy firma otrzyma certyfikat. Wszystkie wprowadzone zmiany są oparte na informacjach zdobytych podczas szkolenia sponsorowanego przez Unię Europejską a odbytych we Wrocławiu w Wyższej Szkole Zarządzania „Edukacja” na kierunku Droga do nowoczesnego handlu w internecie.